W jaki sposób modnie się zareklamować.

Marketing jest nieodłącznym przyjacielem właścicieli firm, ułatwiającym prowadzenie firmy i pomagającym w przyciąganiu nowych klientów.Metody marketingu są przeróżne, zaczynając na bezpośredniej metodzie zachęcania klientów do kupna, np przez znaki przed sklepem bądź rozdawanie ulotek, a na reklamie w internecie i na witrynach internetowych kończąc.

Co jednak ma zrobić nowy przedsiębiorca, który nie ma doświadczenia w reklamie i sprzedaży swojego produktu? Ten ciężki, ale ważny dla właścicieli firm temat poruszymy w tym artykule.

telebim reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Postęp technologiczny wprowadza w naszym życiu ogromne zmiany. Jeszcze 10 lat temu nikt z nas nie wyobrażał sobie, że sporo z nas będzie miała dostęp do internetu na ekranie swojego telefonu. Ludzie bardzo prędko przyzwyczajają się do nowości, a o przestarzałej technice w jednym momencie zapominają. Podobna sytuację marketingowcy i specjaliści od reklamy obserwują na rynku usług. Nowe formy prezentowania produktów są niezwykle szybko wchłaniane przez Polaków, a dodatkowo zwracają całkiem sporą uwagę, będąc całkowitą nowością na rynku. Jednym z tego typu nowoczesnych form marketingu jest reklama LED, jaka na odpowiednio zaprogramowanym urządzeniu będzie prezentować nasza reklamę tekstową lub graficzną.

Miasto, ekran LED

Autor: Medas-Media
Źródło: Medas-Media

Zalety i wady takiej reklamy.Największą zaletą takiej metody reklamy jest to, że jest kompletną nowością w Polsce. Wzbudza to zainteresowanie wśród oglądających ją osób, co równocześnie powoduje wzrost rentowności tego typu reklamy na zysk. Takie wyświetlacze reklamowe będą także pełnić formę rozpoznawczą dla naszej firmy – wyświetlany specjalnie wybrany kształt albo sam telebim zrobiony na kształt logo reklamowego jest idealnym znakiem rozpoznawczym. Taką technikę wykorzystują na przykład farmaceuci, wieszając świecące krzyże apteczne przed swoimi zakładami.

Nie zniechęcaj się – kontynuuj wyszukiwanie interesujących Cię postów. Znajdziesz ich dosyć sporo na naszej następnej stronie. Namawiamy!

Apteki nie są odosobnionym przykładem takiej metody reklamy. Z zamiłowaniem wykorzystują ją także pizzerie i bary – wieczorem reklama świetlna Kraków jest tym bardziej widoczna. A wady?

Jedyną wadą moim zdaniem będzie tylko cena, ale każdy przedsiębiorca musi obliczyć koszta takiej inwestycji w reklamę samodzielnie.